Voor 1979 was er geen coureur die tot wereldkampioen in het wereldkampioenschap rally werd gekroond, hoewel in 1977 en 1978 er wel een FIA Cup for Drivers was. Het WK zelf werd pas in 1973 opgezet.
1977 Sandro Munari – Lancia Stratos- CM’s (Drivers Cup)1978 Markku Alén – Fiat 131 Abarth – Kyosho (Drivers Cup)
1979 Björn Waldegard – Ford Escort RS1800 – Geen model bekend
1980 – Walter Röhrl – Fiat 131 Abarth – Kyosho
1981 – Ari Vatanen – Ford Escort RS1800 – Geen model bekend
1982 – Walter Röhrl – Opel Ascona 400 – Geen model bekend
1983 – Hannu Mikkola- Audi Quattro – Geen model bekend
1984 – Stig Blomqvist – Audi Quattro A2/Sport Quattro1985 – Timo Salonen – Peugeot 205 T16/E2 – CM’s
1986 – Juha Kankkunen – Peugeot 205 T16 E2 – Geen model bekend
In 1986 werd er ook een wereldkampioenschap in de Group A gehouden, waarvan sinds kort een model bestaat:
1987 – Juha Kankkunen – Lancia Delta HF 4WD – Geen model bekend
1988 – Miki Biasion – Lancia Delta HF 4WD/integrale – Geen model bekend
1989 – Miki Biasion – Lancia Delta integrale 16v – CM’s1990 – Carlos Sainz – Toyota Celica GT-Four ST165CM’s – Lancia Delta HF Integrale 16V – 1991 1000 Lakes Rally – Juha Kankkunen/Juha PiironenCM’s – Toyota Celica GT-Four – 1992 Tour de Corse – Carlos Sainz/Luis Moya1993 – Juha Kankkunen – Toyota Celica Turbo 4WD – Poprace
1994 – Didier Auriol – Toyota Celica Turbo 4WD – CM’s (niet in mijn bezit)
1995 – Colin McRae – Subaru Impreza 555 – CM’sCM’s – Mitsubishi Lancer Evolution III – 1996 International Swedish Rally – Tommi Mäkinen/Seppo HarjanneXCarToys collab met PopRace – Mitsubishi Lancer Evo IV – 1997 Rallye de Catalunya – Tommi Mäkinen
1998 – Tommi Mäkinen – Mitsubishi Lancer Evolution IV/Evolution V – Tarmac Models (niet in mijn bezit)